maandag 24 september 2007

baby massage!


ik ben van mening dat baby massage heel goed is voor baby`s.
zo leer je dat elkaar aan raken of mageren heel goed is en heel ontspannend is.
ik neem als voorbeeld een huilbaby: je kan hem in je armen nemen en heen er weer wiegen, maar in dat artikel stond dat het ook goed was om een baby over het ruggetje te magerenen en aanraken op ene goede manier (rustig en voorzingtig).

ik wil hier graag meer over weten en als mede studenten met mij in discussie willen zou ik dat ook leuk vinden.

2 opmerkingen:

Antoinette Engbers zei

Je zou eigenlijk een keer een cursus babymassage moeten volgen. Die worden wel gegeven. Meestal voor ouders die hun eigen kindje dan meenemen maar misschien kun je hierbij een keer aanwezig zijn. Een goede massage is voor iedereen lekker. Voor gespannen baby's of kinderen die niet zo lekker in hun vel zitten lijkt me dit heel erg geschikt. Leuk als je hier meer informatie over opzoekt. Kan ik ook nog wat van leren.

Anke zei

Ik vind het echt een heel boeiend onderwerp! ik ben dr wel voor dat ouders daar met kinderen heen gaan, kinderen maken veel omzich heen mee, en zijn de hele dag bezig met nieuwe dingen ontdekken! dan is tot rust komen heel goed voor een baby denk ik... zelf zou ik er later ook wel heen willen als ik een kind zou krijgen.

Groetjes Anke